Účelnost a elegance

Reklamní vlajky mají nejen funkci informační, zviditelňují a propagují sídlo firmy, stánek na veletrhu, prodejní místo, ale i estetickou. Záleží proto na technicky dokonalém a vkusném provedení tohoto propagačního prvku. Především na barevném provedení, nejen látky, ale i stožáru, podstavce a dalších doplňků. Častá je proto úprava stožáru a podstavce eloxováním, nástřikem odolnými barvami či pochromování.

Krásné i po dlouhé době

Reklamní vlajkyjsou předměty, od kterých se vyžaduje reprezentativní vzhled a maximální funkčnost. A to většinou na dlouhá létá. Jedním se základních požadavků, je požadavek na stálost barev. Použité barvy, především pro venkovní provedení, musí vykazovat odolnost proti působení UV záření. Laicky řečeno, aby vlivem slunečního záření barvy nevybledly.

This entry was posted in Nezařazené. Bookmark the permalink.